شی‌ نورانی آسمانی تهران

تهران – ساعت ۲۲:۲۵ ‍‍~ ۲۲:۲۹
 به نظر می‌رسد موشک خارج شده از جو است، درست مشابه همین واقعه در آذر ۸۸ موشک روسیه خارج شده از جو است که در نروژ دیده شد. این خبر به شدت مورد توجه رسانه‌های ایران و کشورهای اطراف قرار گرفت.
گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که در آسمان تبریز، همدان، شیراز، کرج، تهران، کرمانشاه، شاهرود و مشهد، پدیده عجیبی دیده شده. به گفته برخی شاهدان عینی، نور سفیدی ناگهان منفجر شد و ابری در اطراف آن شکل گرفت که به سرعت گسترش پیدا کرد و نیمی از آسمان را گرفت.»
خبرتکمیلی:
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛ وادیم کوال، رئیس بخش حفاظت اطلاعات نیروهای استراتژیک موشکی در وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دیده شدن شی نورانی در آسمانهای برخی کشورهای خاورمیانه و روسیه، نتیجه آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک بین قاره ای “Topol ” بوده است. منبع

زاویه دید تخمینی دوربین و زاویه اندزه گیری شده توسط قطب نمای دیجیتال N°15

24 thoughts on “شی‌ نورانی آسمانی تهران

  1. به گفته دوستی

    ولی سفینه های فضایی حتی وقتی ارتفاع کم بکنند و آینه های خورشیدی خود رو بر گردونن با توجه به نظریه نیوتن نمیتونن نور رو تا فاصله معینی و در خط سیر مشخصی هدایت کنند و همینطور با توجه به ارتفاع باید با سرعت مافوق بشری این جسم حرکت میکرد که بتونه اون طوری از دید نا پدید بشه برای مثلا یه یه جت جنگنده وقتی تو ارتفاع ده هزار پایی باشه و تمام سرعت هم حرکت بکنه شما چند دقیقه میتونی ببینی و هر قدر این ارتفاع بیشتر مدت زمان هم بیشتر میشه پس نمیشه یه سفینه فضایی بوده باشه بعدم سفینه ها 1.5 درجه رو ساپورت میکنن ولی این شعی در ترکیه آذربایجان ژاپن دیده شده

    • فکر نکنم جت جنگی بوده چون اگه جت جنگی بوده باشه خوب رادار هواپیما اون رو می گرفت و اعلام می کردن جت و یا یه هواپیما بوده.
      همون طور که توی عکس ها معلومه راحت می شه توی عکس 4 ام از پایین این سفینه رو شکل اش رو پیدا کرد واقعا عجیبه!!!!!!!!!!
      اگه توی گوگل سرچ کنید سفینه فضایی می بینید که چیزی شبیه این شکل میاد نمی دونم شاید هم شما درست می گید اما این رو مطمین باشید شما در این جهان تنها نیستید؟؟؟
      یه نظریه که همین الان به نظرم رسیده همون طور که ما فکر می کنیم زمین و کل کهکشان مال بابامونه و ارث پدری هستش و همون طور که pepsi از ارث باباش یعنی ماه می خواست همون شب استفاده کنه دقیقا فرداش ادم فضایی ها اومدن که بگن
      “اناناس س س س…. پپسی جون این کهکشان مال بابای ما هم هستش هااااا….”
      تقریبا یه چیز توی همین مایع ها D:
      وای خدا من چه قدر بامزه ام….D:

  2. من خودم شاهد این پدیده بودم (در خراسان جنوبی).
    چندین سایت فارسی این مطلب رو منتشر کرده اند بدون اینکه در مورد صحت آن با کارشناسان خبره مشورت کنند.
    به نظر من که بحث تغییر مسیر سفینه ی مخابراتی! و برگشت مجدد به مدار منطقی به نظر نمی رسد.

  3. آخه چغدر ساده هستید
    یه سرچ بکنین ببینین که آیا همچین سفینه ای اصلا وجود داره!
    نیست آقا همچین سفینه ای
    یه چیز دیگست داداش!

    • آقا.خیلی آدم مزخرف وهزله گو وعقب مانده هستی دنیا به فکر اتمه جنابعالی توسیاه چاله امام زمانتون گندیدید .ای بدبخت آواره پلنگ دلمه ای.بابا.با چه زبانی بگیم.آخرالزمانی وجود نداره.لطفا کسخل نشوید.
      آلچاخ-اسجیح-بی شرف-آنا باجیسینان بی خبر.وای سنین بو تفکران سچم.

      • آقا شهریار خیلی بی ادب هستی من نمی دونم کی بهت ادب یاد داده خاک برسر احمقت کنم چرا به اماما توهین میکنی بدبخت

  4. منم این شی رو دیدم
    هرکی بگه بالاتراز50متر بالای سرم بود دروغ میگه
    درست 50متری بالای سرم بود
    شک ندارم یا بشقاب پرنده بوده یا یه سیستم جاسوسی فوق پیشرفته که در آن واحد میتونست ناپدید بشه و بره یه جای دیگه که اونجاهم دیده بشه
    خواهش میکنم ساده نباشید
    من از اول تا آخرش شاهد این شی بودم
    فک میکنید همه کسایی که اینو دیدن تو همون لحظه دیدن؟
    اگه اینطور فک میکنید تو اشتباه هستید
    شاید هرجایی دیده شده تو ارتفاع خاصی بوده که تو شهرما مراغه خیلی نزدیک بود که اگه هوا روشن بود کاملادیده میشد

  5. سلام علی.
    من و ساره داشتیم کولر نصب می کردیم که یهو این اتفاق رو دیدم..فوق العاده قشنگ بود و کمی ترسناک

  6. سلام به همگي آقايون منم امروز صبح ساعت 6 ديدمش داشت حركت ميكرد …فكر نكنين كه هواپيما بود ها نه …يه بارم تو تابستون ديدمش اتفاقي ساعت نهنيم شب بود اول حركت ميكنه بعدشم نميدونم كه چي ميشه ميتركه شبيح يه دودي سفيد رنگ ميشه…بعدش محو ميشه امروزم كه صبح ديدمش يه نقطه نوراني بود فقط حركت ميكرد…ساعت 6 صبح …. ارسال نامه 26آبان 91 اول محرم…. آذربايجان غربي -خوي

  7. من در روم زندگی می کنم دیدمش اما فکر می کنم چیزی جز فکر و خیال علکی نبود. زیاد بهش فکر نکنید. See you . bye

Leave a Reply

