اعصاب دودی

امروز همان اندک کنترل را در برابر راننده‌ی سمند از دست دادم و سرش داد ‌زدم!
احساس اطرافیان در مواجه شدن با فردی با این شکل و قیافه که داد می‌زد تماشایی بود!
گویی فشارهای زندگی یک لحظه توانم را گرفته بود و دنیا را سر راننده‌ی خنگ و احمق سمندی خالی کردم تا شاید خودم کمی آرام و راننده کمی رانندگی احترام آمیز یاد بگیرد که عابری عصبی از ده‌ها تریلی خطرناکتر است!
این را حتی پلیس نیز امروز فهمید.

  • زمان ترخیصی من کی می‌رسد تا که خلاص شوم از دست این مردم خنگ و دوست داشتنی شهر دود!
  • پ.ن: کمی زمانم تنگ شده و درد همراهش زیاد. کمی گشادی نیازمندیم
6 thoughts on “اعصاب دودی

  1. سلام علی.
    منم جدیدن جین راننرگی دچار یه جور فوبیا شدم که الانه یه نفر بزنه به پشتم.
    البته فوبیای توخالی نیست لعنتی.. واقعا می زنن.

    مردم انگاری هم عجله دارن، هم بیکارن.

    – گاهی به این فکر می کنم، چرا همون چند سال پش نرفتم از این شهر ِ دودی و خـــــــر شدم.

Leave a Reply

