زندگی یانه

 اینم از “انه” های چند روز اول سال…

*بازی یانه: دیوانه وار مشغول بازی Crayon Physics Deluxe هستم. یک نوستالژی به معنای واقعی, دوست داشتنی وCrayon Physics Deluxe پر از کودکی و فکرهای کودکانه. بازی با رسم چند خط و کشیدن نقاشی های کودکانه شروع و به سرعت به اعتیادی تبدیل می شود.
شاید زیاد مشابه نورهود عزیز نباشه ولی دست کمی از بازی دوست داشتنی دوران اوایل راهنمایی نداره. قرار این بازی ساده که توسط  کمپانی Kloonigames ساخته و از بازی های سندباکس محسوب می شود شامل یک گوی و یک ستاره است. تمام قول و قرار از این بازی رساندن این دو به یکدیگر است آن هم فقط در یک صفحه و با کمک قواعد فیزیکی و نیوتنی, همین! به این سادگی. ولی گاهی اوقات برای رسیدن این دو باید از یک قلعه, یک پرتگاه, یک غول و یا غلبه بر نیروی جاذبه بگذری, البته با کمک چند تا خطی,…
بد نیست دانلود کنید.

کافه پیانو - نوشته فرهاد جعفری *کتابانه: خیلی خیلی دیره ولی بلاخره خواندم. یک جورهایی با این “کافه پیانو” همزاد پنداری کردم. هر چند فوق العاده نبود ولی, مجاب شدم با هر جان کندنی باز هم کمی کتاب دستم بگیرم… خیلی وقت بود کتاب نخوانده بودم… به “فرهاد جعفری” باید تبریک گفت, بلاخره سرانه کتابخوانی کشور را کمی بالا برد.
کتاب بعدی که نیمه تمام گرد خورده, کتاب دیگری از نویسنده مشهور “زندگی کوتاه است, نامه ای به قدیس آگوستین”, است. یوستین گوردر نروژی در کتاب “دنیای سوفی” روندتاریخی فلسفه را به صورت داستان می گوید, البته بسیار جذاب.

*موسقی یانه: فکر کنم فعلا باید با همان Craig Armstrongو One Republic سر کنم تا سیزده را به در کنیم. هر چند Craig Armstrong فوق العاده دنیایی رویایی برای من ساخته است.
*سفرانه: فعلا منتظر تا رسد به روزش/
*معمارانه: یکمی شوخی بود.

5 thoughts on “زندگی یانه

  1. سلام
    خوب! چون مطالب وبلاگت تو سبک روحیات من بود چندین نوشته ات رو خوندم.
    همین فضایی که ترسیم کرده ای را می پسندم.
    و البته لینک در اینده نزدیک

  2. سلام و درود بر جناب آقای لطفی
    جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مهمانسرا و رستوران سنتی روستای صخره ای میمند می توانید از سایت مجتمع رفاهی و گردشگری میمند به نشانی: http://www.meymandtour.ir بازدید نموده و هماهنگی لازم را با مدیر تور به عمل آورید.
    لحظات خوشی را در میمند دوازده هزار ساله برایتان آرزومندم.

    شاد و تندرست باشید.

  3. سلام علیکم
    بازی فوق العاده ای بود. پرورش خلاقیت یکی از اصول این بازی بود. اینکه بتوانی از زوایای مختلف به یک قضیه نگاه کنی و این یعنی خلاقیت. همین که بتوانی یک مسئله ر از روایای مختلف حل نمایی خودش کلی است. منتها اشکالش این بود که خیلی کم بود. اگر بیشترش با امکانات نظیر save و این جور چیزها هست لطفاً کمک نمایید. آخر نمی خواهم خلاقیت چند مرحله ای باشد. تازه داشتم معتاد می شدم که مواد تمام شد و برای نئشگی دوباره این بازی و از خماری در آمدن نیاز دارم.

Leave a Reply

