کرگدن

وقتی چهارزانو بشینی کنارت یه آدم باشه که لنگه کفشش رو تا جایی که راه داشته باشه روی ران پات فشار بیاره از طرفی هم هر دقیقه با تذکر آقای فیلم بردار روبرو بشی که آقا به دوربین نخوری، اون لحظه است که دوست داری یه کرگدن واقعی بشی و تمام این دوستان محترم رو جمع کنی از صحته روزگار.
پیشنها من اینه که به هیچ عنوان اگر آخرین تاتر دنیا هم برگزار بشه دیگه بیلیت بدون صندلی نگــــــــــــــــــــــــــــــیریم… حتی اگه کرگدن باشه.
پ.ن: فردا آخرین روز نمایشه… همچنین مانیفست چو! که به علت داشتن امتحان این یکی رو هم دیگه نمی تونم ببینم.کرگدن
پ.ن: بلاخره کار چاپ و ویرایش کتاب تحقیقاتی من تمام تمام شد البته با کمک دوستان.
پ.«: واقعا عالیه که دوتا کتاب 300 صفحه ایی داشته باشی برای امتحان و بدون استرس، نمایش ببنی، گیم بازی کنی، فیلم تکراری ببینی و کلی کار دیگه بکنی… به خودم افتخار می کنم.
پ.ن: امتحانات بدبختانه شروع شد! متنفرم از امتحان
شناسنامه کرگدن 
 اقتباس و کارگردانی: فرهاد آییش (کرگدن اثر اوژن یونسکو)
بازیگران: مهدی هاشمی(برانژه)، آتنه فقیه نصیری(دیزی)، شهاب حسینی(بوتار)، احمد ساعتچیان(ژان)، مائده طهماسبی(دودار)، رامین ناصرنصیر(زن خانه دار)، فرهاد آئیش(منطق دان)، صابر ابر(پیر)،شکوفه هاشمیان، مهیار پورحسابی، محمد فرشته نژاد(نوازنده آکاردئون )، سعید شیری، محمد صادقی، ندا حاج بابایی، مهدی صادقی، امید زارع، پرویز حاجی زاده و محمدرضا اصلی
لینک مرتبط:
قسمت های از صحنه نمایش  اول   دوم   سوم   چهار   مراحل ساخت دکور  اول   دوم   سوم
نيمي انسان، نيمي کرگدن
کرگدنی” که به روایت ” آئیش” تاخت… (انگار امروز با فرزاد حسنی هم نمایش بودیم!)
بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر

3 thoughts on “کرگدن

  1. اولا که من هم بهت افتخار می کنم که با این همه حرص خوردنه من و نصیحت های من در هفته ای که گذشته هیچ تغییری در برنامه هات ندادی ! بعد هم اره خیلی سخته که روی زمین بشینیم و هی یه نفر ازت بپرسه که حالت خوبه یا نه.این هم سخته.

  2. به به! الان که می بینم منم دیروز پا رو نفسم گذاشتم و نیومدم “کرگدن” رو با اون همه مشقات ببینم کلی به خودم افتخار می کنم. :))

Leave a Reply

