هذیان

  توی تخت خواب با این حال وخیم و متزجر کنند بلاخره این فیل دوست داشتنی خوب و قهرمان، یعنی هرتون را از توی تخت درازکش دیدم.
در این چند روز هوای سرد و حال بد با هم خانه نشین، شاید هم، تخت نشینم کردند؛ هر چند این فیل دوست داشتنی یکی از سوال های همیشگی من رو دوباه روشن کرد
:” ما در چه دنیایی زندگی می کنیم!”
حال توی این تخت ساعت هاست دارم با این ویروس ها صحبت می کنم، شاید که دست از سر این بدن من بر دارند تا شاید تا قسمتی بهتر شدم.
پ.ن: جدا از کجا معلوم، شاید ما موجودات غیر طبیعی و بزرگ باشیم(مثل Horton) و شاید هم بی نهایت کوچک در بدن یک جاندار دیگر(مثل The Mayor of Who-ville)، که اونها رو به شدت مریض کردیم.
 از توی تخت مطالب نوشتن یه کمی سخته، پس بیش از این نمی نویسم.
پ.ن: (Trailer in youtube )

3 thoughts on “هذیان

  1. اين فيل دوست داشتني از آن” دلخوشي هاي كوچك زندگي” من شد از زماني كه ديدمش.
    اميدوارم زودتر بهتر بشين.

Leave a Reply

