روز 3

دانشگاه سیستان و بلوچستان برگشتیم.
از روستای لادیز، ۸۰ کیلومتری جنوب شرق زاهدان، حوالی دامنه کوه تفتان، از پاکستان و از باغ گل رز!
بعد ازاجرای مسابقه زیر آسمان زیبا و البته کمی غبار آلود مسابقه دادیم که البته بد شروع نکردیم و جزو نفرات اول بودیم ولی به دلایل شخصی انصراف دادیم!
در ادامه از مرز پاکستان دیدن کردیم و به پاکستان هم وارد شدیم! البته کاملا هماهنگ شده و برای بازدید.
شاید یکی از جالبترین قسمت های برنامه دیدن از دو واحد تقریبا 20هکتاری از بهترین گل های رز خاورمیانه بود! گل هایی که در جشنواره هلند رتبه دار هستند.
یکی از جذابترین نکته های طول سفر، اسکورت چند ماشین کاملا مسلح در طول سفر بود؛ که برای جمع کمی وحشت به همراه داشت.
پ.ن: اینقدر اینجا خوش می گذره که شاید همینجا پناهنده شدیم
جمعه ۸/۶/۸۷ : پایان رقابت صوفی با روشن شدن آسمان در صبحدم جمعه ۸ شهریور و پس از آن استراحت مختصر رصدگران در خوابگاه مدرسه روستای لادیز در مجاورت رصدگاه، همراه با صرف صبحانه؛ ساعت ۹ صبح، برگزاری مراسم اختتامیه رقابت صوفی همراه با اعلام نتایج برندگان رقابت و اهدای جوایز، ساعت ۱۴ صرف ناهار در روستای تمین (دامنه تفتان) و بازدید از مناظر طبیعی دامنه تفتان همچون غارها و چشمه ها؛ ساعت ۱۸ بازگشت به شهرستان زاهدان؛ اسکان شبانه در دانشگاه سیستان و بلوچستان.