به ستاره

4 thoughts on “به ستاره

  1. منم مدتی است با نگاه ناگریزی روبه رو می شوم که هوای گریز را از من می گبرد. اما همیشه نگرانم اگر شازده کوچولوی من ازم پرسید “دوست چیست؟” چه پاسخی بیاورم. اما دلِ من دوست نداره برای شونه خالی کردن از جواب دادن، انحراف را انتخاب کنه ،حتی اگر بهترین راه باشه.
    گاهی ماندن مقدس تر است!

    جوابیه=========================
    همیشه ماندن مقدس نیست, شاید گاهی اوقات بله ولی همیشه نه. من اینجا توی یک سراشیبی هستم با هزارتا ÷ستی و بلندی های جورواجور, تنها راهی هم که می شه ÷یدا کرد برای اینکه با شخص مقابل تصادم نداشته باشی انحرافه. اگر منحرف نشم طرف مقابل من از بین می ره و این از ازبین رفتن خودم بدتره ÷س بهتره تا جایی که می تونم لب ÷رتگاه خودم را بکشونم, هر چند نه داخل ÷رتگاه…. که خدی ناکرده با طرف مقابل تصادم نداشته باشم.

  2. خوش به حال اون آدمه. چون من يه ستاره هم تو آسمون ندارم….
    يهوئي ياد اون ترانه افتادم ، نميدونم خوانندش كي بود؟ خوش به حال اونا كه خزون ندارن
    يه ستاره تو آسمون ندارن
    اما قد خداست دلاشون
    اونا كه آب نون ندارن
    فكر كنم يه همچين چيزي بود ، گمش كردم، يه دوست از طريق اينترنت برام فرستاده بود.
    جوابیه==========================
    چرا همه اینقدر ناامیدن… همه کلی ستاره دارند. ستاره ÷یدا کردنی نیست, ولی گم شدنی هست. فقط باید مراقب باشی. همین.

Comments are closed.