“داوید” که نام خانوادگی من را دزدید

I

دختركي كه به بستني اش ليس مي زند ،
مني كه فكرم هزار جا مي رود ،
و سپيدي كه هيكل اش را در آينه ورنداز مي كند .
توئي كه مي گويي زنگ مي زنم ،
تلفني كه زنگ نمي خورد
و مني كه دلهره دارم .

II
اول بايد اميدوار باشم كه خدا امشب را به خير بگذارند ! از آن شبانه هاست ، البته با وجود اين گوشي نيم بندمان نه ! باز شارژ ندارد و باز قطع خواهد شد .
دوم بايد اميدوار باشم كه پنجشنبه هم به خير بگذرد. مگه نه!!!
و سوم بايد اميدوار باشم كه… شايد بشود جمعه را ولگردي كرد و با خودم حرف زد و حرف زد و حرف زد.

III
راست اين لينك را ببينيد. خود متن جالب نيست بلكه جالبي قضيه اونجاست كه من و اون شخص با هم همنام هستيم!!! اي خدا من كجا و اون كجا!!!
داوید لطفی… داوید كه نام خانوادگي من را دزدي

IV
جان… جان… بلاخره اين فرزاد هم گويي ممنوع تصوير شد. يه زنگي بهش بزنم تبريك بگم. خوب بلاخره تقصير خودشه. يه جورايي هم حقشه. به خودش هم رك و راست مي گم. راستي سيد رضا هم همچين راست مي گه ها.

V
خوشمان آمد بسيار …
مرجان ساتراپی روزبه‌روز مشهورتر می‌شود
مدتی است که مشغول کار با ونسان پرونو است برای ساختن انیمیشن پرسپولیس. آن‌ها برای ساخت این انیمیشن روی یک میلیون تصویر کار می‌کنند که مخاطب آن بزرگسالان هستند و قرار است در سال ۲۰۰۷ روی پرده برود.

راستي اينم‌‍‌‍‌‍[…] بد نيست داشته باشي. هر چند كمي تا قسمتي قديميه.-در مورد مالمولك خودمون. فايل word

