رئیس جمهوری از جنس دانشگاه عشق و شهوت

::. دیروز داشتیم در رابطه با روند امتحانات و شکل کلی تدریس دانشگاه با رئیس دانشکده صحبت می کردیم، حالا هی ما می گفتیم این روند اشتباهه، اونم می گفت زرشک… بین این صحبت ها یکدفعه یکی از بچه ها پرید وسط حرفها و گفت می بینم که دانشگاه رئیس جمهور پرورش می ده و شما هم دیگه کلاس می گذارید و… از این حرف ها… یک دفعه دکتر یک لبخندی به پهنای قدش زد و گفت بله دیگه دکتر محمود احمدی نژاد یکی از بهترین دانشجوهای و استادان این دانشگاهه و …

توی این صحبت ها یک لحظه فکر کردم و گفتم واقعأ چه افتخاری نصیب من شد که دکتر احمدی نژاد امد سر کار و ما هم از دانشگاه داریم انصراف می دیم(یا حتی شاید اخراج شدیم)…
از این انصراف می ترسم، هر چند می دونم که حقمه چون درس نخوندم و باید خودم خودم را تنبیه کنم(دارم با خودم حال می کنم که اینقدر جدی شدم)
:: راستی امروز بعدظهر امتحان شبکه دارم هر چند که نخوندم ولی خوب دیگه این یک مورد استثناست و بلدم، یعنی امیدوارم که بلد باشم.(منظور از بلد بودن هم بالای 10 گرفتنه یک وقت فکرهای بدبد نکنیدها)
در رابطه با تیتر هم باید بگم که دانشگاه علم و صنعت کلی اسم داره:
عشق و شهوت، نون و سنگک، پول و ثروت، احمدی نژاد(ورژن جدید)، رئیس جمهور(ورژن پساجدید)
ما رفتیم سر امتحان

6 thoughts on “رئیس جمهوری از جنس دانشگاه عشق و شهوت

  1. سلام:
    اين اشتباه رو نكن و انصراف نده‘ بعداَ پشيمون خواهي شد. به عنوان يك دوست بهت مي گم اين اشتباه را نكن نكن نكن…
    اميدوارم از تصميمت صرف نظر كني!

  2. بچه تو ادم نمي شي مثل اينكه بايد اين برادرهاي ارزشي رو بفرستيم سراغت كه با چوب و چماغ باتو به گفتمان سازنده بپردازند………… اخه چي بگم بهت اشتباهي رو كه من 82 كردم الان تو مرتكب نشو خداوكيلي تا نياي تو خدمت نمي فهمي

  3. بچه بشين درست و بخون كه همينش هم غنيمت گيرمون افتاده.
    مثل دكتر معين عشق انصراف و استعفا نباش.
    مثل دكتر احمدي نژاد عشق حضور باش.
    بشين درست و بخون تا حضورت رو پررنگ كني.
    انصراف و استعفا خيلي راحت ولي : عاشقي شيوه رندان بلا كش است.

  4. kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiii bahal bood
    khosham miad midooni chio be chi rabt bedi
    hala khob dadi ya na!?
    man ke khob dadam!!
    omidvaram khob dade bashi akhe asoon booda!!

Comments are closed.